söndag 9 december 2012

Karman på plus igen - ohejdbara stålben

Innebandyn avslutade säsongen (eller terminen - det är ju arbis) förra helgen så idag var det bara rinkbandy - och himmel vilken skillnad när jag inte rusat musten ur låren precis innan!
Jag bara orkade och orkade och orkade. Benen tog liksom inte alls slut. Förmiddagens cykelrunda märktes inte heller. 
Det började väl lagom uselt utan någon som helst bollkontroll men jag tror helt enkelt att jag jag åkte skridsko alldeles för snabbt för mig själv. Efter en halv timme började också klubban hänga med i svängarna och jag orkade fortsättningsvis mata fart på rören i varje byte ytterligare en timme. Passar nu på att mysa självbelåtet så länge jag kan. Nästa träningspass kan mycket väl ändå vara i andra diket med ben pigga som kalla paddor redan efter 10 minuter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar