fredag 7 september 2012

iLand

Kära tomten,
Det är kanske några dagar kvar till jul men jag tänkte att det är bra att ha lite framförhållning.
Då underlättar det också för dig att hinna med min lista.
1. Surly Pugsley
2. Surly Moonlander (för dagar då jag tycker att Puggen har för små däck)
3. Salsa Beargrease (för dagar då de två föregående känns för tunga)
4. Dolan's CX-ram i kolfiber. (skulle vara perfekt för en gammal Recordgrupp som skräpar här hemma)
5. BMC Fourstroke FS01 29 (Ganska självklart. Eller hur tomten?)
6. Christiania med H-box
7. Fietser WAW eller Trisled Avatar (Jag överlåter valet till dig)
8. Colnago C59 Italia (Håll med om att alla övriga är mycket sämre val om man ska till glasskiosken)
9. Gammal stål-MTB med Bikes at Work-64AW-trailer.
10. Cervélo S5VWD (Kunde inte hålla mig)
Om du har en uppsättning Crud Roadracer mk2 så skulle de sitta fint på min RS och då skulle pendling i blött väder kännas bättre.
Så... Tror listan inför lillajul härmed borde vara ganska klar. Återkommer det där julaftonsbestyret senare.
Hälsningar
Robert
12år 14å.. 8... 11år ...eller något sånt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar