söndag 9 september 2012

Bloggarkris och cykelframgång

Vad är meningen med bloggandet?
...Sitta här och skriva trams då det egentligen finns viktigare saker att göra - och skriva för den delen också. Jag har ju någon slags yrkesblogg men den är sorgligt sällan uppdaterad.
Men, men. 
Jag tar väl ändå och meddelar alla oerhört intresserade att jag cyklat idag
Vissa andra (som Petter och Lars) har varit på Åland och hämtat hem SFI-medaljer. Grattis!
Men jag grattar mig själv också. Jag grattar mig själv över två saker faktiskt.
Dels att jag gjorde en Nådjärvrunda och dels att jag inte förlängde via Bäckby. Hade aldrig orkat hem i motvinden med Bäckby i benen. Nådjärvrundan i sig var mer än nog med min cykelhistoria den här säsongen.
Varför är det föresten så förtvivlat länge sedan jag kört via Nybränn? Måste ju vara mer än ett år sedan sist och det är obegripligt eftersom sträckan är en av de finaste i nejden.
Eftersom jag länkat till en hel massa Bowie den senaste tiden så byter jag till Lill Lindfors nu istället


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar