söndag 19 augusti 2012

Slut i kontoret 2 - impad

Skrev att jag var impad av en gifare (eller skriver man giffare?) i förra inlägget. Jag har ju ingen aning om hur han och de två NCK'arna delat på dragjobbet. Kan ju ha varit jämt skägg också och oberoende hur det var är jag impad av hela trion. Har nämligen kollat genom mina foton och således sett vem som är med vem. Men jag är också impad av duon som var snabbast och på tu man hand jagade ikapp en framförvarande, stark grupp.
Ja egentligen är jag impad av varenda en. Nykarlebyloppet är ett långt, långt tempoplågeri - nästan t.o.m. om man kör lugnt.
Men mest impad är jag som sagt över de unga förmågorna varav många körde mtb.
Mina foton från loppet ska nog publiceras via NCK's hemsida.
Slutligen vill jag hylla ordet "impad". Har inte använt det sedan förra årtusendet så jag tyckte det var dags och använde samtidigt upp hela kvoten för 2000-talet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar