torsdag 23 juni 2016

Bekant vägsträcka

Ska jag inleda ett inlägg på den här bloggen som om ingenting hänt?
- Alltså inte alls låtsas om att jag låtit dessa sidor förfalla sedan augusti förra året?
Eller ska jag börja med en lång och invecklad förklaring?
Svaret får ni om ett år.

I övrigt kan jag meddela att jag inte cyklar. 
Cervelo RS har fått ta mig till och från jobbet en hel gång under våren.
Cervelo SLC har jag inte rört sedan förra sommaren.
Tempohojen har jag inte rört på två år.
Mojntinbajken cyklade jag med i vintras när jag for till Komarov Arena för att kolla hockey. Nu är bakbromsen helt fast-tagen och bakhjulet rubbas inte en millimeter. Så har den stått i förvar ända sedan någon gång i mars (tror jag).
Wawen har jag pendlat med typ 10 gånger. Det är slut med det nu. Semestern har tagit vid.
Jag har väl kanske totalt ca 500 km på cykel för den här säsongen.
Får väl lov att komma igen ett annat år.

Ungefär så här ser alltså sträckan Nykarleby - Jakobstad - Nykarleby ut.





Och så här cyklar jag tidvis också.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar