onsdag 14 mars 2012

1 km rodd

Börjar märka att jag kanske kan cykla hyfsat långt och/eller länge utan större problem men alla försök till rejäla rusningar tar obönhörligen slut efter 10 sekunder. Jag är alltså lite enväxlad för tillfället. 
Eftersom köpfingret ramlade ner på enter tidigare idag så fick jag för mig att gå ner till gymmet och börja öka på det där antalet sekunder jag orkar stressa. Annars är det extra patetiskt med allt kolfiber.

Blev någon form av mystisk, i stunden påhittad intervallspinning. Kapaciteten kändes ytterst nedslående och jag misstänker att personalen satt med 11 färdigt intryckt på telefon och bara väntade på att tvingas slå tvåan också. 
Avslutade med lite rodd och olika former av pneumatikböj.

Tungt - det där träning - så jag ställer samma fråga som Jeff:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar