lördag 21 april 2012

Stort bildreportage!!

Bilden i sig är storslagen och skulle på egen hand helt klart utgöra ett stort bildreportage.
Bilden symboliserar seger. Äntligen fick jag nämligen hem en sådan stolpe. 
Det kändes stort och stolpen är givetvis även i storlek L - den största (längsta) av Cervélos stolpar för bl.a. SLC.
Med andra ord STORT. 
Ja eller det är kanske samma ord som tidigare så jag använder ENORMT istället.
Med andra ord ENORMT.
Gissa förresten hur många mil färre jag är tvungen att träna med en sådan stolpe.
Ca 12 mil faktiskt.

Det skulle ju helt klart ha varit tillräckligt med den bilden men jag plockar ändå in en till. Jag vet ju nämligen att ni är många nyfikna där ute och att ni har många frågetecken kring detta.
Nedan till vänster ser ni alltså den gamla stolpen med sprickan i aluminiumhuvudet och till höger den nya stolpen där en hel del av konstruktionen har bytts till kolfiber. Jag kan även meddela att "väggarna" i den nya stolpens "rör" är tunnare.


STORT eller hur?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar