torsdag 12 april 2012

I skärmens klara sken.

Här har det varit bloggarpaus. De timmar jag inte jobbat (på jobbet), sovit eller ätit har jag stirrat in i datorskärmen med ett alternativt jobb. Urless på denna digitala burk har jag därför undvikit extra sysslor vid den, på den eller med den. 
Här har heller ingen träning bedrivits. Inga cyklar tvättats efter senaste rundan. Har inte ens monterat lilla, röda pimpbrickan på Leftynavet. Låren förtvinar men jag äter olika piller och andas dopingklassade preparat för att kompensera.
Snart blir det träningsläger i Jakobstad. Det är möjligt att jag hänger på för att se om jag hänger med.
Åtminstone en runda eller två. Men å andra sidan har de vita styrlindorna på RS'en blivit smutsiga så det kan hända att cykelsäsongen redan är över.


Det här blev ett riktigt bra inlägg. 
Åtminstone tycker jag att jag hittat någon angelägenhet som torde slå an.
Varmt välkomna åter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar