onsdag 13 februari 2013

Lika seg som trött

Innan jag knäckte utrustningen (igår) märkte jag att allt gick mycket mera trögt än vanligt. Lite långfilskänsla över alltsammans. Idag brottas jag med ben pigga som igelkottar i vinterdvala och en skalle som är 20kg tyngre än normalt. Tror gymplanerna får ge plats till förmån för lite småplock i arbetsrummet istället.
Är det alls idé att träna när hela kroppen skriker "ta det lugnt"? 
Säkert! Det är nog där vägen till superkompensation och OS-guld finns men jag tar det en annan dag. 
Motivationen är det nämligen inget fel på så jag är inte orolig. Det snörvlas en del i familjen också så jag kan ju eventuellt ha något som ligger i kroppen och jäklas trots att jag inte har andra symptom.
Tröstar mig med att ett jätteskojigt paket dök upp igår. Jag skrattade hela vägen hem från posten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar