torsdag 21 februari 2013

Har skidat. So what?

... igår alltså.
Men jag slowbloggar för tillfället så det blir träning en dag och rapport dagen därpå.
Och träning måste - jag upprepar - måste ju nämnas på nätet.
Det blev väl typ 15 km. Hade inte skidat på en vecka (stavfelet) och jag kände mig stadig som ett nyfött föl. Det kan väl också beskrivas i ord som teknikhaveri eller balanskollaps.
På andra varvet slutade vänsterbenet fungera och mitt skidande måste ha påmint om någon klichéfilms-zombie som hankar sig staplande fram med ett släpande (brutet) ben. Förmodligen hade mitt ansikte dessutom matchande uppsyn. 

Idag har jag inte rört på mig (jag bloggar ju).
Eller egentligen tyckte jag kvicksilverstrimman såg onödigt kort ut på en skala och så hade jag dessutom lite annat som måste åtgärdas här hemma.
Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar