lördag 9 februari 2013

Ett riktigt lördagsinlägg

Andra bara tränar och tränar.
Jag har ägnat de senaste dagarna - inklusive denna lördag - åt annat än att försöka bättra på ork eller styrka. Idag har det t.ex. handlat om lite hushållarsysslor. Funderade nog ett tag på att glida ner till gymmet mot kvällssidan men återupptog ganska tidigt (under middagstillredningen) förtäringen av rödtjutet jag hade korkat i fredags. Tror inte på hälsa genom gym efter ett par glas rött.

Jahapp?! 
Här hyllar han alkoholhaltiga drycker mitt i något vi trodde var en seriös(?) träningsblogg!?
Flaskan går före träningen minsann?!
Där avslöjade han sig allt!

Kan hända.
Men det kändes prima att bara låta lördagen gå åt till hempynjande iförd smutsiga sportbrallor som enda idrottskoppling. Så även om jag tappat värdefull frisklufts-, tränings-, motions-, hurtbulle-, friskus-tid så lovar jag att ni ändå ska få slita ordentligt ont om ni vill cykla från mig den kommande säsongen.
Så träna på ni bara. Ni behöver det.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar