lördag 19 januari 2013

Säljer kanske min Cervelo RS


Jag ska direkt sabba reklamkampanjen och berätta att jag är lite halvt osäker på om jag alls vill sälja. Men om någon skulle tycka att en RS i storlek 58 med skulle vara spännande så... (nypriser inom parentes) :
- Grupp: Campagnolo Athena Carbon (typ 699 €)
- Sadelstolpe: 3T Dorico Team (typ 84 €)
- Sadel: Selle Italia Kit Carbonio Flow. 123g enl Selle Italia (typ 149 €)
- Stam: 3T ARX Team 120mm/17° (typ 66 €)
- Styre: 3T Rotundo Team. 31,8mm/42 cm. 201g enl 3T (typ 179 €)
- Styrlinda: Cinelli Cork Ribbon Bianco (nästan ren)
Själva ramen tillverkas inte längre av Cervelo men hade ett nypris på en dryg tusenlapp.
Hjulen och pedalerna vill jag ha.
Kedja och kassett har medkörts 1884,88 km - liksom övriga komponenter.
Allt är rökfritt.
Nypris på allt skulle betyda ca 2300 €. Jag kunde tänka mig börja fundera sälja vid typ 1600 och orsaken till att jag inte rör mig mycket mycket lägre är osäkerheten på om jag verkligen vill bli av med den eller inte.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar