lördag 29 december 2012

träningstaktikstrategi

Ska försöka bita i rönnbäret och agera lite halvförnuftigt, eller åtminstone inte helgalet.
Dagens cykelrunda ställs in. Det är dessutom lite kallare än vad prognoserna antytt och precis på gränsen till vad jag annars skulle åka ut i. Tror inte knä-eländet blir bättre av att dessutom utsätta det för fler minusgrader än nödvändigt.
Tror jag småplockar här hemma en stund, glider med Romar nerför pisten i Bormio och följer med när det finska herrlandslaget piskar skiten ur motståndet då touren drar igång.
Om knäet pallar störtloppet går jag troligen senare till en lämplig motionscykel och känner mig för. 
Kanske jag plockar med mig en dvd med gamla gubbar som håller en jättelång konsert och låter den rulla på en duk framför cykeln... Det är ju trots allt lördag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar