måndag 29 oktober 2012

Tre bollar i luften

Söndag kl. 19:00-20:00 - Innebandy. Gick bättre än veckan innan. Bollen hölls bättre på bladet. Jag kunde hålla bättre tempo. Allt var med andra ord lite... bättre.
Söndag kl. 20:30-22:00 - Rinkbandy. Få deltagare. Resten häckade säkert på någon valvaka eller klistrade sig vid TV. Visserligen var jag i laget som fick spö men för egen del var det samma tendens som i innebandyn. Skridskoåkning och bollkontroll var ingen katastrof. Allt var helt enkelt lite... bättre.
Måndag kl. 19:00-20:30 - Volleyboll. Jag var inte fullt så usel som jag brukar vara. Visserligen bjöd handlederna på några fullkomligt tossiga bollriktningar men överlag var allt lite... bättre.

Familjen jublade och bjöd på glass.
Dessutom fick jag beställa några plattor. Bl.a. blev det ett par med dokumentäraktuella Sixto Rodriguez.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar