tisdag 2 april 2013

En vecka bloggöken

Alltså blogg-öken, inte blog-göken. Eller kanske det senare trots allt. Jag vet inte så bry er inte om att fråga.
Har inte alls tid att blogga på den här sidan. Jag gör så många viktiga saker hela tiden så jag hinner inte träna och följaktligen inte heller skriva om det jag inte gör. Men idag har jag tränat "tränat" så då får jag ju något att skriva om också.
Inga långa cykelrundor i det fantastiska påskvädret? - hör jag någon fråga.
Svaret är nej. Påsken har inte ägnats åt träning. Inte alls faktiskt. Jag har rört på mig men inte tränat.
Var i Umeå de två senaste dagarna och när jag kom hem idag på eftermiddagen fick jag helt plötsligt för mig att dra iväg och skida.
Ljuvligt väder, fina spår, underbara förhållanden och katastrofalt dålig form. Staplade ihop 14 km. Det krävdes en timme och 89% i snittpuls. Sedan slutade ögonen se åt samma håll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar